So zvyšujúcim sa dopytom po montovaných garážach s hotovou omietkou vzniká množstvo pochybných firiem, ktoré si privlastňujú identitu popredného značkového výrobcu bez toho, aby ponúkali originálne produkty. Inými slovami privlastňujú si obrázky, texty, fotografie a dokonca aj referencie, čo zmätie istotne nejedného zákazníka.
Vlastnosti a dôsledky kópií
Ak na tieto triky ako zákazník skočíte, dostane sa vám v najlepšom prípade síce vizuálne podobná garáž, ale s tým rozdielom, že na výrobu duplikátu boli použité menej kvalitné materiály. Napríklad omietka je nastriekaná nerovnomerne, čo zapríčiňuje postupné odlupovanie povrchovej omietky. Po niekoľkých rokoch pred vami stojí síce plechová garáž, ale bez povrchovej úpravy. A to je práve ten najväčší paradox, lebo kvalitná oceľová garáž s hotovou omietkou vznikla preto, aby tieto zastaralé tipy garáží revolučne nahradila, pretože nespĺňajú či už estetické, statické a navyše bezpečnostné požiadavky modernej spoločnosti. Kópie garáží sú navyše neodborne montované, čo ohrozuje vás a samozrejme celú vašu rodinu.
Ako rozpoznať originál od kópie?
Nekvalifikovaný distribútor sa väčšinou vyznačuje nasledujúcimi charakteristikami:
- Predajca neposkytuje záruku ani záručný, pozáručný či dokonca profesionálny certifikovaný servis
- Pri kontaktovaní ho zaskočia vaše otázky, na ktoré nevie obratne a odborne odpovedať
- Neposkytuje tzv. „Ukážkové garáže“, ku ktorým by ste sa mohli priblížiť v rámci celého Slovenska a presvedčiť o ich existencii a reálnej podobe
- Obsah webu je totožný alebo obdobný s iným webom
- Nedisponuje statickými posudkami, certifikátmi
Originálna oceľová garáž s hotovou omietkou sa vyznačuje kvalitou prevedenia spoločne so špeciálnou výrobnou technológiou a montážou, výsledkom je kvalitná, stabilná, bezpečná a moderná garáž odolná aj nepriaznivejším vplyvom počasia. Certifikovaný predajca prémiových garáží je vám schopný preukázať všetky vyššie popísané náležitosti, čo samozrejme pochybné firmy nedokážu.
Týmto článkom nezachraňuje seba, pretože my budeme vždy o krok vpred pred pochybnou konkurenciou. Jeho cieľom je ochrániť predovšetkým vás ako budúceho spotrebiteľa a zabrániť tomu, aby pochybné firmy zarábali na ľudskej dôverčivosti a neinformovanosti.