Koncom októbra sa náš tím zúčastnil dvojdňového time-management školenia. Naučili sme sa veľa nového – mimo iného vedieť koordinovať vlastný čas a delegovať rôznorodé úlohy, s ktorými sa pri práci na dennej báze stretávame.
Koncom októbra sa náš tím zúčastnil dvojdňového time-management školenia. Naučili sme sa veľa nového – mimo iného vedieť koordinovať vlastný čas a delegovať rôznorodé úlohy, s ktorými sa pri práci na dennej báze stretávame.
V spolupráci so zástupcami logistického, marketingového, ekonomického a predajného oddelenia sme spoločne hľadali odpovede na nezodpovedané otázky a dumali nad riešeniami problémových situácií, s ktorými sme sa v minulosti stretli.
Veríme, že aj vďaka tomuto školeniu posunieme kvalitu a efektivitu našej práce na opäť vyšší level a budeme tak môcť byť našim zákazníkom ešte bližšie. 😊